maandag 21 oktober 2013

test: de Professional Nail Kit van Aqua™

Deze week werd ik verrast met een heel leuk (en handig!) cadeautje! De Professional Nail Kit van Aqua
  Mineral. De set bestaat uit 4 onderdelen: één nagelvijl, één nagelbuffer, één flesje nagelriemolie en één tube body & handlotion. 



Op de verpakking staan een aantal stappen aangegeven die je één voor één moet nagaan om het gewenste effect te krijgen: gezonde en glimmende nagels! 


Als eerste stap verwijder je de nagellak van je nagels tot er niks meer op zit. de nagellak remover die ik hiervoor gebruik is van het Albert Heijn huismerk. Wanneer ik de nagellak eraf is, heb ik altijd vrij grove en licht beschadigde nagels (zie foto). Omdat er nog resten nagellak remover op je handen en vingers kunnen zitten zorg je ervoor dat je je handen goed afwast en droogt. de volgende stap is om je nagels te vijlen met de nagelvijl todat je mooie, rechte nagelrandjes hebt. Zonder nagellak kan je goed zien of de randjes mooi recht en afgewerkt zijn. 





De derde stap is het gebruik van de Nail Buffer. Deze buffer bestaat uit 4 zijdes: twee blauwe, één witte en één grijze. Als eerste gebruik je de blauwe zijde waarbij je 5 tot 10 seconden over de bovenkant van je nagel gaat om de nodige onzuiverheden en ribbels te verwijderen. Als tweede stap ga je met de grijze kant 5 tot 10 seconden over de bovenkant van je nagel om de nagel gladder te maken. en als laatste stap doe je hetzelfde met de witte zijde om een mooie en gezonde glans op je nagel te toveren! 

 

 Om uitdroging en splitsing te voorkomen masseer je een kleine hoeveelheid nagelriemolie in de huid aan de zijkanten van je nagels totdat het is ingetrokken. Om de manicure af te maken gebruik je de body/hand lotion om lekker zachte handen te creëren. 





Ik ben heel erg blij met het resultaat van de Professional  Nail Kit! mijn nagels zien er mooi en verzorgd uit en mijn handen voelen lekker zacht aan. Ik zou deze set zeker aanraden, omdat het een makkelijke en snelle manier is om je nagels weer op te knappen (zeker naar het gebruik van de agressieve nagellak remover)

Nu mijn nagels op-en-top gezond en glanzend zijn gebruik is als finishing touch gebruik ik de felrode nagellak van ANNY (nr 142). 


Love, Jasmijn

1 opmerking:

  1. Good day
    Where can I purchase the Aqua Mineral nail kit
    I live in Johannesburg South Africa

    BeantwoordenVerwijderen